Riainnieuwzeeland.reismee.nl

Hongkong

  • Zondagmorgen om 7:30 uur naar de trein gelopen. Verrassing, Yvonne, Gert en Saar kwamen me nog even uitzwaaien. De reis tot nu toe goed verlopen. Nu zit ik in een heeeeeele chique hotelkamer bij het vliegveld in Hongkong. Het weer is hier mistig met regen. Niet erg uitnodigend om hier de stad in te gaan. Maar dat was ik toch al niet van plan. Net naar het ontbijtbuffet geweest en nu even proberen wat te slapen. En wat ga je dan verder doen als het nog ruim 4 uur duurt voor je weer naar het vliegveld gaat? Eerst maar naar de Spa. Oftewel een zwembad voor mij helemaal alleen, met bubbels en 2 chinezen die toezicht houden. Er is een glazen dak boven, waar de regen op valt. Het buitenbad is me te koud. Toen ook nog maar de sauna in. Het weer klaart een beetje op. Ik zie nu vanuit mijn raam veel water met aan de horizon wat bergen. Op naar de volgende helft van de reis.

Reacties

Reacties

Pauline Ravestijn

Dag Ria,

Heel fijn dat de reis goed verlopen is. En wat een chique hotel met sauna en zwembad. Heerlijk hoor, hoop dat je ervan genoten hebt. Enfin als je dit leest zul je in Nieuw Zeeland zijn. Heel veel plezier en een prettig verblijf en rondreis toegewenst. Daaag, tot de volgende keer.

Joke en Anneke(Annet)

Hoi Ria ,
Hebben zondag aan je gedacht .De lange vliegreis voor de boeg.
Maar nu we deze foto's zien en je verhaal lezen lijkt het voor
ons zo snel gegaan.Ziet er goed uit.

Yvonne

Wow, wat heerlijk! Als wij ooit nog eens die kant op gaan wil ik ook naar dat hotel (klinkt beter dan 10 uur rondzwerven op het vliegveld). Succes met deel 2 van de reis! Xxx

Sjaak

Wens je veel succes en plezier met het vervolg van je vliegreis. De open dagen zijn prima verlopen. Veel bezoek gehad in het microlab.

Groetjes

Jenny

Fijn dat je reis zo goed verlopen is. Wat een sjiek hotel. Goede vlucht ? naar Nieuw Zeeland.

Rita

Leuk dat je uitgezwaaid bent en fijn dat het eerste traject goed is verlopen. Viel de vlucht mee. Nog kunnen slapen? Superdeluxe kamer hoor. Beter dan mijn zus en zwager, die 7 uur vertraging hadden vanwege een kapot vliegtuig op Paaseiland. Goede vlucht naar Nieuw Zeeland (hopelijk ben je er al als je dit leest)

Nelly

Wat een luxe ,zwembad alleen .

Goede reis verder, ben benieuw naar het vervolg, gr. Nelly

Jose

21.00 uur maandag avond en als het goed is ben jij net in Auckland geland en is het bij jouw 9.00 uur dinsdag ochtend. ....nog effe wachten en dan opweg naar Christchurch. Hihi nog maar een korte vlucht.
Wat een aangename kamer daar in Hongkong.
Fantastisch nieuw zeeland ....ik wil ook weer!!!

Beatrijs Mentzel

Een hemelbed als eerste stop: niet gek !!
Wat zou dat betekenen voor de rest van je reis ? :)
Geniet ervan lieve schoonzus!

Ria van Leeuwen

Heb gisteren nog aan je gedacht, nu hangt ze ergens in de lucht! Mooie eerste kamer, maar Hollands weer dus. Maakt niet uit je vermaakt je evengoed wel. Auckland in zicht, autootje scoren en toeren naar Christchurch! Ben benieuwd naar je eerste B en B. Veel plezier!

ans

De reis naar HongKong is goed verlopen las ik,nu ben je als je dit leest en alles goed verlopen is in New Zeeland.
Goede reis verder.
Groetjes Ans.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!