Riainnieuwzeeland.reismee.nl

Twizel

  • Donderdag 4 febr. Voor het ontbijt heb ik een rondje over het mooie landgoed gelopen en wat foto' s gemaakt. Het is al behoorlijk warm en de zon schijnt volop. Jullie zijn vast jaloers op dit mooie weer. Nog steeds geen koffer dus ga ik eerst maar wat kleding kopen in Rolleston. Ook een hoedje en zonnebrandcreme zijn hard nodig. Omdat mijn atlas ook in de koffer zit heb ik de hele route op de iPad gefotografeerd. Gelukkig kan ik hem opladen in de auto. Eind van de middag aangekomen in Omahau Downs bij Twizel. Was ongeveer 300 km. Onderweg verschillende keren gestopt en foto' gemaakt. Het was een mooie tocht als je uit het vlakke land de bergen in rijdt. Hier heb ik een 4 persoons cabin helemaal alleen met een leuke veranda en uitzicht op Mount Cook.
  • Vrijdag 5 febr. Na mijn ontbijt op de veranda ben ik naar Twizel gelopen om nog wat dingen te kopen. Het was erg warm en de zon schijnt hier erg fel. Om 12 uur was ik terug en heb toen een heerlijke pizza gebakken met een wijntje erbij. Nu eerst maar siësta houden, want het is te warm om te gaan lopen En auto rijden kan ik nog genoeg de komende weken. Vanavond misschien nog een wandeling maken.

Reacties

Reacties

Bert

Het is veel warmer dan dat ik had verwacht.
Leuke auto en een erg groot verblijf.
Geniet ze bij Mount Cook.

nelly

Mooie foto,s, wat een prachtig uitzicht.

genieten dus.

Jose

Pizza met een wijntje, wandeling voor het ontbijt, een veranda met uitzicht op mount cook en warmte....om jaloers van te worden. Smeren smeren en nog eens smeren dan kan de zon zijn gang gaan. Slim van je om de route op je ipad te zetten.

Pauline

Jeetje Ria, met recht om jaloers op te zijn. Super een prachtig uitzicht en heel veel dingen wat je kunt doen.
Enfin geniet er maar lekker van. Geweldig om jou zo op jouw reis te kunnen volgen. Tot de volgende keer.

Gerard en Renate

Ondanks het gemis van je koffer ben je volgens ons super aan het genieten! het blijft leuk je zo te kunnen volgen. Veel plezier nog!!

Beatrijs

Vanavond proosten we even met een wijntje op jou !
Veel plezier en wat die koffer betreft: die maakt waarschijnlijk een jaloersmakende omweg ;)
En zo kom je nog eens in wat locale winkels die je anders weer zou missen. Knuffel uit Arnhem

Joke en Anneke

Prachtige foto's .Mooie lokaties en super verblijven.Je hebt het goed geregeld zo te zien.Vervelend dat je koffer er niet is , maar geniet van alles wat je ziet.

Yvonne

Trots op m'n mamsie!

Rita

Leuke lodge en mooie foto's. Ik vind het geweldig zoals je het doet. Jammer van de koffer. Hoop dat je hem op tijd terug hebt voor de zwaardere wandelingen (stokken). Hier al narcissen, maar verder miezerig weer. Benieuwd naar je volgende traject. Al gewend aan links rijden. Groetjes

Leta

Wat een prachtige natuur en overnachtingsadressen! Stoer van je hoor, zo alleen op reis! Heb je je reisverzekering al nagekeken? Na een paar dagen ontbreken van je koffer mag je meestal alles nieuw aanschaffen. Dan heb je bij terugkomst in Nederland nog leuke herinneringen aan Nieuw-Zeeland ;-). Liefs uit Leiden!

Ria

Allemaal bedankt voor de leuke reacties.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!