Riainnieuwzeeland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal

Welkom op mijn reislogtijdens mijn reis naar Nieuw Zeeland. Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ria

Reacties

Reacties

José en Bert

Leuk Ria,
We gaan je zeker volgen en kijken al naar je belevenissen uit.

Tineke en Peter

Fijn dat we met je mee mogen genieten met je reis in Nieuw-Zeeland.
Tot het zover is : veel voorbereidingsplezier en blijf gezond!!!!

Rita

Ik ga je zeker volgen. Succes met de laatste voorbereidingen

Joke en hans boomgaard

Geweldig idee,wij zijn zeer benieuwd!

Gerard en Renate

Leuk dat we een beetje op de hoogte kunnen blijven van je reis! Heel veel plezier en we zijn benieuwd wat je allemaal gaat beleven!

Diana en Sieko

Leuk om op deze manier met je mee te reizen.
We hopen dat je een hele plezierige en interessante vakantie zult hebben.

Beatrijs

Heel veel plezier met de voorbereidingen !
Ik ga je vanuit mijn luie stoel volgen in dat bijzondere land.

Marie-José

Wat een spannend vooruitzicht Ria!
Ik hoop dat je een fantastische tijd gaat hebben Down Under ????.
We gaan het met je meebeleven!
Liefs van ons ????

Marie-José

Ha,ha ik zie dat de meegestuurde emoticons niet overkomen. Vandaar al die vraagtekens.

Ria

Leuk en spannend, Ria en bijzonder dat ik op deze manier ook Nieuw Zeeland mag verkennen!

Nelly Sier

Hoi Ria,

Leuk om zo je reis mee te mogen maken, Nelly

Joke en Anneke(=Annet)

Geniet van je reis en wij genieten mee. Zo komen ook wij nog een beetje in Nieuw Zeeland.

reinier

Leuk hoor Ria. Zo kunnen we mee genieten van je belevenissen.

Gert, Yvonne en Saar

Spannend, het is bijna zover!!! Heel trots dat je dit in je eentje onderneemt, het gaat vast een supervakantie worden. Maar dat kan haast niet anders in zo'n mooi land. We gaan je wel missen hoor!

Debby

Leuk!

Geniet van je reis.

Christine

Super stoer! Ik heb even de Bosatlas erbij gepakt, en weet nu precies waar je gaat landen. Een goede reis ernaar toe! Zo'n beetje de verste reis die je kan maken hè .Blij dat ik het een beetje mee mag beleven in mijn luie stoel.Lieve groet.

Rita

Koffer al gepakt en al helemaal reisvaardig? goede reis en veilige vlucht

Gert

Net oma uitgezwaaid. Heel veel plezier en geniet ervan.
Kus

José

Hoi Ria
Welkom in Hongkong en terwijl ik dit schrijf kan ik je vlucht CX 270 volgen en zit je op dit moment boven Rusland
Je moetnog ongeveer 6 uur en nog wat vliegen om daarna lekker even bij te komen in Hong Kong
Je eerste accomodaties op google maps bekeken en dat ziet er allemaal tof uit. Geniet van alle mooie dingen om je heen. Pfff ik ben trots op mijn zus.

Joep Slijkerman

Ja en trots mogen jullie zijn.
Wat dapper!

Groetjes uit het winderige en regenachtige Wieringerwaard.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!