Riainnieuwzeeland.reismee.nl

Weer thuis

  • Na 2 lange vluchten en nog een uur extra wachten in Hong Kong was ik vanochtend om 10 uur thuis. Het valt nog mee hoe gaar ik ben. Het was, ondanks een paar tegenslagen, een schitterende vakantie waar ik nog lang aan terug zal denken. Ik heb op 20 verschillende adressen geslapen, ongeveer 37000 km gevlogen en ruim 5800 km gereden. O ja en ook nog gevaren en gelopen, maar die afstanden heb ik niet bijgehouden. Nu eerst maar aan het tijdverschil wennen en dan gaat het gewonen leven weer beginnen. Hoewel, ik ben nu echt met pensioen.
  • Nogmaals allemaal bedankt voor het volgen. Het heeft me enorm goed gedaan dat velen het leuk vonden en met me mee leefden.

Reacties

Reacties

Sieko en Diana

Welkom thuis!!!!

Sieko en Diana

Welkom thuis !!!!

Gerard en Renate

Welkom thuis!

Yvonne

Welkom thuis!! We hebben elkaar al even gezien vanmorgen. Ga nu eerst maar even slapen en vanavond eten we boerenkool!! Het was heel leuk om je te volgen, ben trots op je. Xx

Pauline

Welkom thuis, Ria!!! Je bent een kanjer!!!
Slaap lekker. Daaag, tot ziens.

Paula

Welkom thuis, wat een indrukwekkende vakantie! Lekker uitrusten nu en dan nagenieten met de verhalen en foto's.

Joep Slijkerman

O ja, ik heb Saar geprobeerd, Oma te leren zeggen.
Maar kreeg als antwoord terug... mama.
Ook goed.

Sjaak

Welkom thuis. Kom binnenkort weer even langs met de fiets.

Groetjes

Nellie

Welkom thuis. Fijn dat je weer gezond en wel terug bent. Tot gauw.

Ans

Welkom thuis.goed dat je weer gezond en behouden thuis bent,nu bijkomen van de lange reis.tot ziens.
Groetjes.

Rita

Al even app contact. Fijn dat je weer thuis bent. Geniet van de boerenkool en je eigen bed. We spreken elkaar nog wel. Kom eerst maar lekker bij van de reis

Ria L.

Blij dat je weer veilig thuis bent. Eerst maar weer de jet-leg wegwerken. Als je nog zin hebt om te komen luisteren eerste Paasdag, het begint om half elf en niet om 10 uur zoals vermeld op de kaart. Tot snel!

Herman

Ha zus,

Om te beginnen: welkom thuis! De afgelopen weken heb ik je gevolgd via je verhalen en foto's. Mooi land, mooie verhalen. Een heel avontuur, dat ongetwijfeld iets met je doet. Veel succes met weer 'landen' in Nederland en in een nieuwe levensfase.

Groeten! Herman.

Nelly

Goed dat je er weer bent, welkom thuis.

Genoten van je trip en de mooie verhalen.

Tot gauw, Nelly

Bert en josé

Welkom thuis en veel plezier met je pensioen
Ik heb jouw vlucht op flight tracker vanaf Hong kong gevolgd. Lieve groet

Maria

He Ria,

Als eerste welkom thuis..
En wat een reis en een aantal indrukwekkende verhalen...
We hopen je snel weer te zien..
Liefs Maria

Leta

Ondertussen heb je de paasdagen weer thuis doorgebracht met mooi Hollands weer!
Succes met de aftrap van je pensionado-bestaan!
We spreken elkaar vast gauw!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!